Polecamy: więcej

Pasek antystatyczny: kiedyś były w każdym aucie. Jest powód, dlaczego już ich nie ma

Stykające się z asfaltem, gumowe paski pod zderzakami samochodów jeszcze do niedawna były powszechnym widokiem na drogach. Dzisiaj praktycznie...

Adres www: https://moto.wp.pl/pasek-antystatyczny-kiedys-byly-w-kazdym-aucie-jest-powod-dlaczego-juz-ich-nie-ma-6423023116884097a

Tags:

Inne artykuły:

Redukcja biegu przed przyspieszeniem. Oto dlaczego jest tak ważna

Dobrzy instruktorzy jazdy uczą kursantów, by przed gwałtownym przyspieszeniem zmniejszyć bieg na niższy. Po...

Wszechstronność największą zaletą crossovera. Volkswagen T-Cross pokazuje, jak to się robi

Samochody przeszły niemal tę samą ścieżkę ewolucji co telefony komórkowe. Dawniej służyły tylko do jednego –...

Najważniejsze samochody w historii. Sprawdź modele, które zmotoryzowały świat!

Przez całą historię motoryzacji na drogi wyjechała niezliczona ilość modeli samochodów. Jedne mniej, inne...

Premiera Chevroleta Corvette C8 Stingray. Po raz pierwszy silnik znalazł się z tyłu

Koncern General Motors zaprezentował najnowszą generację Chevroleta Corvette, który po raz pierwszy...

Czy Polacy jeżdżą na suwak? Sprawdziliśmy, ile dała zmiana przepisów

Przepisy nakazujące jazdę na suwak obowiązują od 6 grudnia 2019. Wyjechałem na drogi Warszawy, by sprawdzić,...

Samochodowy Iron Man czyli Baja 1000

To jeden z najsłynniejszych rajdów terenowych. Mówi się, że auta, które poradzą sobie na trudnej i pełnej...